30 Aralık 2009 Çarşamba

Can Çekiyor...


Fenerin Euro 2016 isyanına kulak kabartıp kendi düşlerime kulaç attım. Gözlerimi kapattım ve o büyük gün aklıma geldi. Avustralyalı spiker stivırt kuntakinte: "Velkam in İstanbul. İnönü stadyum is bosporus..." diye devam ederken kız kulesinden geriye doğru zoom out yapan kamera. Kız kulesi, boğaz, cami, saat kulesi derken sahada Brezilya-İspanya. Al sana tanıtım al sana imaj. Ama nedense İstanbuldaki iki stad iki uç noktada ve iki dağ başında. Bunun yanı sıra Galatasaraya aslantepedeki kıyaklar ve Beşiktaşın önüne konan taşlar. Ahh Fener yönetimi gibi bir yönetimimiz olaydı ve biraz olsun sesimiz çıkaydı...

1 yorum:

Arkhe dedi ki...

Sadece yönetim değil ki sorun. Ben camianın, taraftarın da buna ses çıkarmamasını anlayamıyorum.

Şehrin en güzel iki stadı dışarıda bırakılıyor. Yazık. Çok yazık.