11 Aralık 2009 Cuma

Bir Tuhaf Kaleci

Kalecilerden devam. Ne Rüştü, ne Sinan Bolat. Bu sefer konuğum bu iki kaleciden de daha çok ilgimi çeken bir isim: Jeremie Janot...


Saint Etien kulübünün 1.76'lık kalecisi. Yanlış yazmadım. Bu kalecinin boyu Bir metre Yetmiş altı santim! Kel kafası ve kısa boyuyla Barthez'i andırsada kaleci maharetleriyle onun çok çok uzağında bir isim. Öyleki her hafta takip ettiğim Fransa liginde istisnasız her hafta yediği hatalı bir gol var. Ancak o taraftarların gözunde efsane. Aynı bizim Paskal gibi. Lakabı Örümcek adam. Öyle ya maça örümcek adam kostümüyle çıkabilecek kadar deli bir adam bu. Aynı bizim Deli ibrahim. Birde çok hırslı. Yediği bir golde koşup direğe uçan tekme atmıştı.
Ciddi olarak Fransız medyasının bu adama karşı tavrını merak ediyorum. Eminim ki her St. Etienne muhabbetinde onu yerden yere vuruyorlardır. Düşünüyorum da bu adam Türkiye'de oynasaydı daha çıktığı ilk maçın sonunu getirmesini beklemeden devre arasında sözleşmesi feshedilirdi. Enke kadar bile olamazdı yani. Ama Fransanın en ateşli taraftarının gönlünü kazanmış bir kere. Benim de kalbimdesin Janot. SENİ SATANI BİZDE SATARIZ!

Janot'un giydiği birbirinden ilginç formalar:

Hiç yorum yok: