26 Kasım 2009 Perşembe

Her Yerinizi Öpmek İstiyorum!

Bir spikere bu sözü söyletecek kadar özverili oynadı bugün kartallar. Old Trafford'da 23 avrupa maçında bileği bükülmeyen şeytanları çaresiz bıraktılar. Takım savunmasını muhteşem uyguluyoruz. İbrahim Kaş'ından Toramanına herkes canının son damlasına kadar mücadele etti. Ve takımın tek sıkımlık hücum gücünü korumasını bildiler. Tıpkı Trabzon, tıpkı Eskişehir,tıpkı Ankaragücü maçlarında olduğu gibi.


Kızıyorum bir yandan da. 2 hafta öncesine kadar saç baş yolduranların bugünkü performanslarını gördüğümde daha da vahlanıyorum o günlere. Şimdi de boyunlarına sarılasım geliyor. Ama yediremiyorum kendime çünkü sizlere çok sövdüm. Aslına bakarsanız şimdi Tecrübeli eldivenin yapması gereken Sivas maçında çağrılmadan tribüne gitmektir. Ufak çocuklar gibi küstüm affetmemleri oynamak daha da çıkmazlara saracaktır ilişkilerimizi. Çünkü şimdi ne kadar övgüyü hakediyorsa o zamanda bir o kadar da yerilmeyi hakediyordu. İki tarafta haklıdır ve ortamı yumuşatmak 'Büyüklere' düşer...

Hiç yorum yok: